Jak zarabiać na niszach – po prostu

Jest wielu ludzi, którzy chcieliby móc stworzyć fajny produkt informacyjny i móc dobrze żyć (nawet wzbogacić się), siedząc na wygodnym krześle przed swoimi komputerami, wiedząc, że nigdy więcej nie będą musieli tego robić jeździć w godzinach szczytu z tymi wszystkimi szaleńcami lub znosić nieubłaganego, nadgorliwego szefa, który nigdy nie był i nigdy nie byłby lub nie mógłby być zadowolony. Cóż za piękna wizja! Prawda jest taka, że ​​ta cudowna wizja może stać się rzeczywistością, ale najpierw będziesz musiał spłacić swoje długi. Rynki niszowe odnoszące sukcesy dla produktu informacyjnego nie rosną na drzewach ani nie spadają z nieba.

Pierwszą rzeczą, której potrzebujesz i musisz mieć, aby stworzyć produkt informacyjny, jest pomysł który wypełni potrzeby, rozwiąże problemy lub po prostu polepszy życie jakiegoś konkretnego i bardzo określonego segmentu populacji ogólnej. Otaczają cię pomysły, jeśli tylko spojrzysz. Najpierw spójrz na siebie. Jaki jest Twój największy problem? Czy Twoi znajomi podzielają ten problem? Pasjonujesz się hobby lub sportem? Tego rodzaju rzeczy są materiałem, z którego wykonane są produkty informacyjne. Więc pierwszą rzeczą, której potrzebujesz, jest zidentyfikowanie tematu, a tym samym rynku.

Inną rzeczą, którą musisz mieć, aby stworzyć produkt informacyjny, który odniesie sukces, są badania. Każdy temat i każdy przedmiot nie przyniesie zysków. Wielu z nich… ale równie wielu nie. Najlepsze badania można uzyskać, czytając i rozmawiając z ludźmi, którzy odnieśli sukces w tworzeniu niszowych marketingowych produktów informacyjnych. Doświadczeni marketerzy niszowi potrafią dostrzec świetny temat z czterdziestu kroków z jednym okiem. Zapytać. Czytać. Badania. Tutaj należy się posłużyć danymi o słowach kluczowych, jakie możemy uzyskać chociażby w usłudze Google Ads.

Kiedy masz pomysł i przeprowadziłeś badania, które dowiodły, że istnieje rynek na Twój produkt informacyjny, reszta to tylko kwestia stworzenia produktu, zbudowania świetnej strony internetowej i jej zareklamowania.